31 Temmuz 2012 Salı

Çiçek Çiçek

Merhaba!
2,5 aydır evdeyim.(konuya dan diye girdim) Ayak bileğimdeki kırık sayesinde insan anatomisinde bilmediğim duymadığım bir çok kemiği keşfettim. Bu sıcaklarda alçı, ayaklık, bileklik, hastaneler, doktorlar çekilmezdi. Ama buna da binlerce şükür ediyorum. Allah beterinden saklasın. Her ne kadar istenilen iyileşme sağlanamadıysa da iyi olacak. Neyse evde olmamın kazanımlarından benim için en güzeli ve zevklisi yarım kalan işlerimi bitirme fırsatını bulmam. Paylaşmak isterim.

Kare masa örtüsü... Kumaş Rico'nun ürettiği 90 x 90 ebatlarındaki işlenmeye hazır krem rengi masa örtüsü. İplikler DMC' nin mulineleri. Motifi ise Kanaviçe Masa Örtüleri 2 kitabında bulabilirsiniz.
Motif için gerekli renkler ve çile miktarları da kitapta yer alıyor.

Muline'nin 4 katı ile işledim. İğne ardında 2 katını kullandım.
Şimdiden kolay gelsin. Hayırlı ramazanlar...

10 yorum:

  1. Muhteşem olmuş, ellerinize, emeğinize sağlık. Bayıldım gerçekten. Çok geçmiş olsun. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun
    Allah beterinden korusun...
    eline sağlık bu arada çok güzel olmuş örtü
    iyi günlerde kullanmanı dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Ooo...benden beteri varmış, geçmiş olsun, ben de dizimi incittim ya, bir hafta sonra basmaya başladım :(
    Örtü çok şık, rico desenlerinin hayranıyım, arşivimde sanırım bütün desenleri var, ama sadece birini işleyebildim, genelde şile bezi işliyorum ya, türk-anadolu motifleri.... Ama etamin işlemeyi de çok özledim :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun,...nerelerdesiniz diye iç geçiriyordum..yine boş durmamışsınız ama maşaallah..

    YanıtlaSil
  5. ellerine,gonlune,yuregine saglik
    cok hos gozukuyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba çok geçmiş olsun,örtü çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. canım çok büyük geçmiş olsun...
    ellerine sağlık yine harikalar yaratmışsın...

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun masa örtüsü harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş, ama ben en çok benimde planlarımda olan porselen sürahili mutfak panosunu beğendim...:)

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş ...bende böyle bir örtü yapmayı çok isterim.. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil