16 Eylül 2011 Cuma

İşte Geldim...

Bakın neler neler yaptım.
Çok yakında doğum yapacak olan görümcem Esra'nın bebeği Eylül için hazırladıklarımız...
 Hastanede dağıtılmak üzere pamuk pamuk kuzular hazırladık. Organze keselerin içine pembe drajeler koyup kuzuların çubuklarına pembe renkli kurdeleler ile bağladık. Aynı kurdeleler ile süslediğimiz sepetlere bunları yerleştirdik.
Sepetteki kuzu ile çok uyumlu oldu.
Bebiş şekeri hazırlamak gerçekten çok zevkliymiş. Pembeyi çok severim ama bebek pembesine bayılıyorum. Hele sevimli objelerle birleştirince çok güzel oluyor.
Tabii kanaviçeyi de ihmal etmedim...
Minik kuzumuz.
 Bunlarda kapı süslerimiz.
Bu kapı süsü  tamamen hand made.
Eylül bebek biz hazırız seni bekliyoruz artık. Sağlıkla gel emi.
Hazırlıklarımız devam ediyor tamamladıkça burada  yine sizlerle paylaşacağım.
İyi hafta sonları...












5 yorum:

  1. Çok çok çok güzeller :)
    hangi birine bakacağımı şaşırdım :D
    Tez vakit,sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun,ne güzel bütün aile hevesle hazırlanmışsınız O'nun için,şimdiden şanslı...:)

    YanıtlaSil
  2. Sedo kız; çok teşekkür ederiz. herkes sevgiyle birşeyler yapmaya çalışıyor. çok zevkli.

    YanıtlaSil
  3. Allah analı babalı büyütsün :)
    o doğumhane kapısında beklemek var ya
    o duygu anlatılmaz sanırım :)

    bu arada hangi hastane de doğacak bebiş
    kuzu almaya gelelim :D

    YanıtlaSil
  4. Allah sağlıkla dünyaya getirmek nasip etsin Eylül bebeği. Onun için çok güzel şeyler hazırlamışsınız, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ben bu kuzulara bayıldım :)

    YanıtlaSil