2 Mayıs 2011 Pazartesi

Gül

Nihayet bahar geldi, güneş o güzel yüzünü az da olsa göstermeye başladı sonunda. Baktım balkondaki gülüm goncalanmaya başlamış bende ondan aldığım ilhamla bu örtüyü bitirdim. Aslında çok uzun süredir elimdeydi. Sürüklenip duruyordu. Bir ara gaz lazımmış bana en sonunda bitti.
Kumaş Rico'nun jakarlı işlemeye hazır beyaz renkteki örtüsü. 80x80 cm. ebatlarında. Mulinenin 2 katını kullandım ama 3 yada 4 kat kullanılsa daha güzel duracak gibi geldi bana. Elimde bir örtü daha var onu daha çok kat ile işlemeyi deneyeceğim.
Herkese bol güneşli haftalar...



12 yorum:

  1. Tam baharlık bir örtü,çok güzel olmuş,iyi günlerde kullanasın ...

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık olsun canım

    bende işledim bu modeli ama uzun olarak sayılabilen ketene artan ipliklerle

    elindekinide bekliyorum merakla

    güle güle iyi günlerde kulln

    YanıtlaSil
  3. Sedo kız,
    Muhabbet sofrası , çok teşekkür ederim. diğer örtüye de başlayacağım bu gazla:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine ağlık, aynı örtüyü alalı bir yıl oldu herhalde ama hala kutu bekliyor başlayamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Ama bu nefis olmuş..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ahu, aynısından bir tane daha var ama karar veremedim ne yapacağıma:)

    Zeynep,
    Gönül çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmuş örtünüz.bende çok severim kanaviceyi .blog dünyasında yeniyim sizide yeni buldum iyi ki de bulmuşum :) ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. HoBİHUZuR çok teşekkür ederim.hoşgeldiniz bloğuma...

    YanıtlaSil
  10. Harika gözüküyor, çok beğendim.
    Bende benzer bir örtü yapmak istiyorum.
    Fakat modele bile henüz karar veremedim.
    Elimde birkaç örnek var ama hepsi birbirinden güzel.
    Sizin kadar hızlıda olmayınca, gözümde büyüyor. :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Sena'nın annesi çok teşekkür ederim. aynı örtüden bir tane de bende var ama bende hala kararsızım ne yapsam diye.sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık çok hoş olmuş,ben internetten bulmuştum bu modeli ve kaneviçe geçirerek işlemiştim..,
    e tabi böyle güzel olmadı:((
    sevgiler..

    YanıtlaSil