10 Mart 2011 Perşembe

Mimliyim...

Sedo kız tarafından ebelendim pardon mimlendim :) çok teşekkür ediyorum. Ve hemen cevaplamaya başlıyorum.

Hayalinizdeki meslek nedir ?
*Bilim adamı olmayı isterdim.

Kışın sürmeyi en  sevdiğiniz parfüm ?
*İsim vermiyeyim ama çiçek kokularını severim.

Çay mı,kahve mi?Kaç şekerli/Sütlü,sütsüz?
*Kahve.Sütsüz,şekersiz.

En önemli makyaj hileniz?
*Hiç hilem yok...

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve üç dilek hakkınız olduğunu söyleseydi,ne olurdu?
*Sevdiklerim ve kendim için sağlık.
*Kendime ait bir ev.
*Ve güzel yaşamaya yetecek kadar para.

Kahvaltı,öğle yemeği,akşam yemeği ve tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnız bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu?
*Akşam yemeği.

Eğer Hello Kitty olsaydınız , kurdelanız ne renk olurdu?
*Siyah.

Eğer ömrünüz boyunca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
*Saat.

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
*Pozitif olabilmek.

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
*Nemlendirici.

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı,görmek istermiydiniz?Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
*Görmek istemezdim.Bugünü tadıyla keyfiyle ve sağlıkla yaşamak en güzeli.

Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
*Orlando Bloom. Şu sarı uzun saçlarına bayılıyorum.

Neden blog tutmaya başladınız?
*Paylaşmak için.

Bu mimi ; Dido'nun Notları, Muhabbet sofrası ve beyazgül' e gönderiyorum.Cevaplarsanız çok sevinirim.Sevgiler...

5 yorum:

  1. yorum yazamıyorum postuna neden acaba !! kaç defa uğraştım hadi hayırlısı..

    YanıtlaSil
  2. benide hatırladığın için çok teşekkür ederim, aslında mimlerle pek aram yok, ama kısa kısa cevaplamaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim

    soruları cevapladım :)

    YanıtlaSil
  4. sahip olmak istediğin yeteneği, bende sahip olmak isterdim :)))

    YanıtlaSil