9 Mart 2011 Çarşamba

Her Yerde Kar Var...

İstanbul'da nihayet beklenen kar yağışı başladı. Hava buz gibi soğuk. Kısa sürede her yer bembeyaz oldu. Kışı asıl şimdi hissetmeye başlıyoruz. Hava durumu bilgilerini kısaca özet geçtikten sonra sizlerle kışın şu buz gibi günlerinde sizi ısıtacak bir şal paylaşmak istiyorum...
Krem renkli bu şalı mağazalarda hatta işporta tezgahlarında kolaylıkla bulabilirsiniz. Daha birçok rengi mevcut. Üzerine kanaviçe dikip örnek bittikten sonra söktüm. Ebruli renkte muline iplikler ile minik kelebekler işledim. Şal kumaşı biraz kaygan olduğu için kasnak kullanarak işlemenizi tavsiye ederim.
Havalar biraz soğusa da şalımı taksam diyordum başka şey istesem olacakmış. 
Sevgiyle kalın karın tadını çıkarın...

9 yorum:

  1. Harikasın, bayıldım şalına. iyi günlerde kullan. beni daha da heveslendiriyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Didem.bence hevesini hiç kaybetme kanaviçe çok zevkli bir uğraş.

    YanıtlaSil
  3. şükür kavuşturana...
    döktürmüşsün,çok güzel görünüyor,iyi günlerde kullan,bu arada seni görmek güzel :)

    YanıtlaSil
  4. evet nihayet Sedo arkadaşım gerçekten şükür kavuşturana.Bende burada sizlerle olmaktan dolayı çok mutluyum:)

    YanıtlaSil
  5. elerine sağlık çok güzel olmuş canım

    YanıtlaSil
  6. Siyah Süt çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  7. eline koluna gözüne gönlüne sağlık olsun

    çok güzel olmuş şalın
    güzel bir fikir oldu benim için

    aynı şekilde tel kırmaylada işlesek güzel olur sanki
    biraz daha kokoşça :D

    YanıtlaSil
  8. çok şahane olur.siyahın üzerine şıkır şıkır yıkılır:)

    YanıtlaSil