26 Şubat 2011 Cumartesi

Bi Yumak Dergi




Yumak dergisinin bu sayısını daha önce internette görmüştüm ancak kime sorduysam çıktığından kimsenin haberi  yoktu. Nisan 2010 basım tarihi ancak bulabilmek ve alabilmek yeni nasip oldu. Bende tüm kanaviçe severlerle paylaşmak istedim. 
İçinde bir çok farklı yerde kullanabileceğiniz birbirinden renkli modeller var. Ben desenleri sevdim. Yalnız tek sorun yapım kılavuzunda bazı desenlerin şemalarının ayrıntılı verilmemiş olması.  Bazı modellerin sadece resimleri var ve örneği resim üzerinden çıkartmak çok zor ve yorucu. Ama genel olarak bakıldığında güzel ve renkli bir dergi. Şimdiden herkese kolay gelsin.
Kanaviçeniz bol olsun :))

5 yorum:

  1. Alış verişe çıkınca derhal bakılacak,bilgi için teşekkürler:)içindekilerden daha fazla fot.yayınlama imkanın olursa sevinirim.
    Sizin de kanaviçeniz bol olsun efenim :))

    YanıtlaSil
  2. bende ilk fırsatta bakıcam

    annem hep şunu der

    dergilere vereceğin parayı biriktirip yatırım yapsaydın şimdiye zengin olmuştun.

    zira sadece nakış dergisi değil
    giyim yemek vs. dergilere de bir sürü para yatırıyorum ben :)


    teşekkürler bilgilendirdiğin için

    YanıtlaSil
  3. Sedo kız, fotoları yayınlayacağım.söz...

    muhabbetsofrasi, bende de öyle çok dergi var ki koyacak yr bulamıyorum ama çok seviyorum. hiçbir zaman modası geçmeyecek şeyler bunlar.

    YanıtlaSil
  4. bende yumak dergisinin eski sayilarini almak istiorum sadece kanava olanlarini ama:) nerden alabilirim hic bir bilginiz varmi acaba hulya

    YanıtlaSil
  5. dergileri tuhafiyelerde ve elişi yayınları satan kitapçılarda bulabilirsiniz. özellikle 2.el satan yerlere bakmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil