17 Şubat 2011 Perşembe

Bende MİM lendim...

Dido'nun Notları  sevgili Didem tarafından mimlendim. Çok teşekkür ediyor ve seve seve cevaplıyorum.

1. Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Umulmadık bir yerden para gelmesi yada maaşımın yüzde yüz artması.

2. Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Ayakkabı.

3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Cips ve mısır.

4. Uğurun var mı, uğurun?
Yok.

5. Kendine en yakıştırdığın renk?
Siyah ve mavi.

6. En sevdiğin takın?
Saatlerim ve taçlarım.

7. Takıntın?
Simetri takıntım.

8. Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Uzakdoğu, Mısır ve İzmit.

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım ?
Bu aralar Fettah Can'dan Hazine.

10.Solunda ne var ?
Boş bir çay bardağı.

Çok teşekkür ederim.Sevgilerle...

2 yorum:

  1. Kırmayıp cevapladığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil