18 Kasım 2010 Perşembe

Bebek Battaniyesi

Bu sevimli battaniyeyi DMC'nin beyaz Afgan kumaşı üzerine muline ipliğinin 2 katını kullanarak işledim.
Sevimli ayıcık, çıtır çıtır çiçekler ve pembeli kalpler...
Battaniyenin arka kısmını ise bebeği sıcacık tutması için beyaz pazen kumaş ile kapladık. Kenarlarını ise beyaz kurdele ile çevirdik. Tabii işin bu kısmını dikişini annem üstlendi.

Pembe ve tonları ile işli motifler çok şirin durdu. Bu desenler ile bebek odalarına yastık, pano ve bir sürü şey işlenebilir.
Bu battaniyeyi çok sevdiğim bir yakınımın şubat ayında doğması beklenen kız bebeği için hazırladım. İnşallah sağlıkla dünyaya merhaba der.









                                                                     
                 
Son aşama ise süsleme ve paket aşaması idi. Bunun için de pembe organzeden annem bir kese dikti. Battaniyeyi katlayarak içine yerleştirdim ve pembeli kurdeleler ile bağladım.

Ve işte karşınızda minik prensesin pembeli minik battaniyesi...Tüm ailesiyle birlikte güzel günlerde güle güle kullansın.

3 yorum:

  1. çok güzel olmuş. bu deseni iğne iplik dergisinde görmüştüm. bebeğim için yapmak istedim ama vakit bulamadım.. hediye edeceğiniz bebek doğrusu çok şanslıymış... ellerinize sağlık
    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.tüm desenler o dergiye ait değil aslında aralarında başka yerlerden bulduğum motifleri de kullandım.

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem; emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil