27 Ekim 2010 Çarşamba

Bordo Örtü

Çeyizimde özenle sakladığım, sermeye kıyamadığım bir örtüyü paylaşmak istiyorum sizlerle. Yapıp yapıp kullanmaya kıyamıyorum sonra. Bu örtüyü kıl tela kumaş üzerine kanaviçe dikerek işledim.
Çuval bezi diye de bilinen kıl tela kumaş kalın olduğu için etamin iğnesi ile işlemekte epey zorlandım. O yüzden normal dikiş iğnesi kullanmak zorunda kaldım. Keşke yapım aşamalarını da fotoğraflasaydım. İşlemek çok zamanımı aldı (neredeyse 1 yıl). Ama değdi doğrusu...
Son olarak da bordo, uçları üçgen kumaş üzerine işlediğim parçayı diktirdim. Yalnız kumaş resimlerde kırmızıya yakın bir renk çıktı. Sanırım benim fotoğraf makinamdan ya da ışıktan kaynaklanıyor. Gerçek rengi bordo. Uçlarına da yine aynı renkten püskül dikildi.

6 yorum:

  1. çok çok güzel olmuş... etamin iğnelerinin numaraları var aslında, dikiş iğnesi gibi ince olanlarıda var, bir dahaki sefere artık :)
    ellerine sağlık .)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim. bu benim biraz acemiliğime geldi aslında çıraklık eserim:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş ellerinize sağlık. Ben her zaman yapılan el emeklerinin dolapta beklemesindense kullanılmasından yanayım yarına ne olacağımız belli değil:)
    Sağlıklı günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. çıraklık eserini yaparkende baya bi ustaymışın :D

    YanıtlaSil
  5. Çıraklık mı ¿
    Bence harikaaa görünüyor.

    YanıtlaSil